КАРТКА ДОКУМЕНТА

Розпорядження міського голови №752/30.07.2009

Тип документу

Розпорядження міського голови

Ідентифікаційний номер

95A8A0BE-B25A-4618-9110-82BC982E8CF0

Номер рішення

752

Версія

1

Мова інформації

Українська

Формат набору данних

Формат стиснення

Розпорядник інформації

Відповідальна особа

Email відповідальної особи

Зміст документу

Ключовi слова:

Перше оприлюднення

20.08.2009

12:49

Останні зміни

26.08.2016

13:44

Дата прийняття

20.08.2009

Частота оновлення

Щоразу при оновленні

Розглянувши інформацію начальника загального відділу виконкому про підсумки звернень громадян до виконавчого комітету Іллічівської міської ради та підпорядкованих йому сільських та селищної адміністрацій за 1півріччя 2009 року, згідно Закону України „Про звернення громадян”,

виконавчий комітет Іллічівської міської ради вирішив:

1. Інформацію „Про підсумки розгляду звернень громадян до виконавчих органів Іллічівської міської ради за 1півріччя 2009 року ” взяти до відома (додається).

2. Заступникам міського голови, начальникам відділів та управлінь виконкому, головам сільських та селищної адміністрацій підвищити рівень роботи із зверненнями громадян, конкретно вирішувати та задовольняти обґрунтовані заяви і скарги, особливо найменш соціально захищених категорій громадян, інвалідів, ветеранів війни і праці, пенсіонерів, багатодітних та одиноких матерів, вишукувати для поліпшення їх соціального, медичного обслуговування і надання адресної допомоги всі матеріальні та фінансові можливості.

3. Загальному відділу виконкому (Темна І.В.) :

3.1. Щоквартально перевіряти стан роботи зі зверненнями громадян в управліннях, відділах виконкому, а також в сільських та селищній адміністраціях.

3.2. Питання про звернення громадян двічі на рік виносити на засідання виконкому.

3.3. Періодично оприлюднювати через засоби масової інформації довідки про стан роботи із зверненнями громадян.

3.4 Систематично аналізувати та узагальнювати звернення громадян для виявлення причин, що їх породжують, та з найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Ретельно перевіряти всі звернення громадян , в яких йдеться мова про недоліки в роботі посадових осіб.
У разі виявлення несвоєчасного і неповного розгляду звернень громадян вносити пропозиції щодо притягнення у встановленому законодавством порядку до дисциплінарної відповідальності керівників відділів і служб виконавчого комітету, якими допущені грубі порушення.

3.5. Посилити контроль за терміном розгляду заяв громадян.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Достовалова С.І.


Міський голова В.Я.Хмельнюк




Додаток № 1
до рішення виконкому
від 30.07.2009 року №



Інформація про підсумки розгляду звернень громадян,
що надійшли до виконавчих органів Іллічівської міської ради
протягом 1 півріччя 2009 року


У виконавчому комітеті Іллічівської міської ради приділяється необхідна увага розгляду звернень громадян, організацій та проведенню особистих прийомів.
Житло та освіта, охорона здоров’я та торгівля, громадський транспорт та сфера послуг - турбота місцевої влади. Для вирішення цих питань звертаються громадяни з пропозиціями та заявами.
Всього протягом 1 півріччя 2009 року на адресу міськвиконкому та підпорядкованих йому адміністрацій надійшло і розглянуто 3188 звернень громадян (у тому числі: з облдержадміністрації - 6, з Кабінету Міністрів України - 4, Секретаріату Верховної Ради – 3) з питань соціального захисту населення, надання житлових та комунальних послуг, забезпечення законності і правопорядку, сільського господарства, виховання дітей та інші.
Протягом 1 півріччя 2009 року до міськвиконкому надійшло 108 колективних звернень, у яких звернулися до органу виконавчої влади 864 громадянина. Повторних звернень – 22. Основні питання, що порушують громадяни, стосуються права власності на земельні ділянки, соціального захисту населення та видачі свідоцтва на право власності.
До міськвиконкому звернулося 123 інваліда та учасників Великої Вітчизняної війни. Розгляду питань інвалідів та учасників Великої Вітчизняної війни надається особлива увага. В минулому році газифіковані 4 будинки громадян.
Управлінням соціального захисту населення через засоби масової інформації проводиться роз’яснювальна робота про зміни у пенсійному законодавстві, права пенсіонерів на пільги, субсидії. Кожне звернення своєчасно розглядається та приймаються відповідні рішення.
Практично щотижня проводиться особистий прийом громадян міським головою, його заступниками та керуючим справами виконкому.
Під час зустрічей мешканців з міським головою та попередньо по телефону або письмово громадяни задають питання, висловлюють свої побажання, вказують недоліки в роботі.
Міський голова та його заступники, а також керівники підприємств і комунальних служб міста відповідають на всі запитання жителів, вирішують їх проблеми. Такі заходи стали традиційними.
Особистий контакт мешканців з керівниками дозволяє повніше забезпечити участь громадян в вирішенні проблем міста, які хвилюють населення.
Графіки прийому доведені до відома громадян (через ЗМІ). Повну інформацію можна отримати у загальному відділі, який приймає громадян постійно.
У дні прийому міським головою начальники відділів та управлінь також приймають громадян. Це дозволяє більшість поставлених питань вирішувати невідкладно. До розгляду звернень громадян, при необхідності, виконком підключає депутатів, постійні депутатські комісії.
Стану роботи із зверненнями громадян надається особлива увага. Двічі на рік розглядається це питання на засіданнях виконкому. Приймаються відповідні рішення, що оприлюднюються у міській газеті „Чорноморський маяк” та на веб-сайті міста.
Зміцненню контактів з жителями сприяють „Вечори питань та відповідей”, „Прямий зв’язок”, „Гаряча лінія” по місцевому телебаченню, розширені відкриті прийоми міського голови за участю правоохоронних органів та керівників комунальних служб, постійна інформація жителів міста через газету „Чорноморський маяк” про роботу виконкому. Працює скринька міського голови, куди громадяни можуть вкидати свої листи з побажаннями та зауваженнями. Всю кореспонденцію міський голова читає особисто, дає відповідні доручення щодо виконання прохань та пропозицій.
З 2005 року працює новий вид спілкування мера з мешканцями міста - через Інтернет. Найбільш цікаві та актуальні теми обговорюються на апаратних засіданнях, виконання береться на контроль.
З метою удосконалення роботи щодо звернення громадян систематично проводяться семінари-навчання щодо вивчення Закону „Про звернення громадян”, роз’яснення конституційних прав і свобод людини і громадянина. Прийнято розпорядження міського голови про підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян.
Причини звернення громадян до органу виконавчої влади народжує саме життя. Це – низька пенсія, зростання цін на продукти харчування, одяг, взуття, висока плата за комунальні послуги.
Інформація про роботу виконкому із зверненнями громадян систематично знаходить своє відображення на сторінках міської газети „Чорноморський маяк”, де громадяни міста мають змогу довідатись, як поставлена робота зі зверненнями громадян у виконкомі, зроблений кількісний аналіз у порівнянні з минулими роками, вказані характерні проблеми, з якими іллічівці звертаються до органів влади.
Кожне звернення громадян в виконавчий комітет - це джерело інформації про проблеми і матеріальне становище малозабезпечених, багатодітних, пенсіонерів, молоді, студентів і інших категорій громадян. Це інформація, яка допомагає ясніше бачити недоліки в роботі, знаходити шляхи їх усунення.




Начальник загального відділу І.В.Темна

Відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації” публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Відкриті дані дозволені для їх подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, зокрема в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту відкриті дані з обов’язковим посиланням на джерело їх отримання. Умовою будь-якого подальшого використання відкритих даних є обов’язкове посилання на джерело їх отримання (у тому числі гіперпосилання на веб-сторінку відкритих даних розпорядника інформації).

ПНВТСРЧТПТСБНД
    Опитування

    Нажаль зараз немає активних опитувань

    Тут ви можете подивитися результати минулих опитувань