КАРТКА ДОКУМЕНТА

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта – рішення Чорноморської міської ради «Про встановлення ставок та пільг по податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, на території Чорноморської міської ради Одеської області на 2019 рік"

Тип документу

Звіти по регуляторних актах

Ідентифікаційний номер

12D13189-F892-46A8-B62F-9F8AE94600DB

Номер рішення

-

Версія

1

Мова інформації

Українська

Формат набору данних

doc

Формат стиснення

Розпорядник інформації

Фінансове управління

Відповідальна особа

Яковенко О.М.

Email відповідальної особи

Зміст документу

Ключовi слова: Податки .

Перше оприлюднення

26.12.2018

13:29

Останні зміни

26.12.2018

13:34

Дата прийняття

20.12.2018

Частота оновлення

У разі змін протягом 5 робочих днів

1.

Вид та назва регуляторного акта

Рішення Чорноморської міської ради Одеської області «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Чорноморської міської ради Одеської області на 2019 рік" від 08.06.2018р. № 338-VII.

2.

Дата прийняття  рішення

08 червня  2018 року

3.

Назва виконавця заходів з базового відстеження результативності

 

Фінансове управління Чорноморської міської ради Одеської області.

4.

Цілі прийняття акта

Прийнятий регуляторний акт спрямований на:

- реалізацію вимог Податкового кодексу України, приведення нормативних актів міської ради у відповідність з ПКУ(зокрема до вимог постанови КМУ від 24.05.2017р. № 483 «Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг зі сплати земельного податку та податку на нерухоме майно»;

- встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, з метою наповнення дохідної частини міського бюджету для забезпечення реалізації програм соціально-економічного розвитку міста.

-  надання пільг зі сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки:

- фізичним особам , а саме малозахищеним верствам населення;

- окремим суб'єктам господарювання, з метою зниження податкового навантаження.

 

5.

Строк виконання заходів з відстеження регуляторного акта

До дня набрання чинності цим регуляторним актом .

6.

Тип відстеження регуляторного акта

Здійснюється базове відстеження результативності регуляторного акта.

 

7.

Методи одержання результатів відстеження

Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта здійснюється шляхом аналізу на основі показників і даних Чорноморської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області та фінансового управління Чорноморської міської ради Одеської області.

8.

Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних

Для відстеження результативності  дії регуляторного акту обрано такі показники:

- розмір надходжень до міського бюджету від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

- кількість платників даного виду податку на  яких поширюється дія акту.

З дати прийняття даного регуляторного акту зауваження та пропозиції від фізичних осіб та юридичних осіб на адресу розробника регуляторного акту не надходили.

9.

Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Надходження до міського бюджету  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за 2018 рік очікується в сумі 12 487,2 тис. грн., на 2019 рік прогнозується в сумі   17 174,0 тис. грн., в т. ч від сплати:

юридичними особами - 10 566,0 тис. грн.;

фізичними особами - 6 608,0 тис. грн.

Кількість платників податку:

- юридичних осіб, які є власниками об'єктів житлової нерухомості - 13;

- фізичних осіб, які є власниками об'єктів житлової нерухомості - 853;

-  фізичних осіб, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості - 444;

- юридичних осіб, які є власниками нежитлової нерухомості - 208.

 

10.

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

 

Прийняте рішення дозволить :

- збільшити надходження до міського бюджету;

- підвищити рівень використання економічних ресурсів міста;

- додаткову можливість направлення коштів на фінансову підтримку підприємств житлово-комунального господарства;

- спрямувати надходження коштів на соціально-економічний розвиток  м. Чорноморська;

- вирішення соціальних проблем населення;

- збільшення фінансування місцевих бюджетних програм.

Відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації” публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Відкриті дані дозволені для їх подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, зокрема в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту відкриті дані з обов’язковим посиланням на джерело їх отримання. Умовою будь-якого подальшого використання відкритих даних є обов’язкове посилання на джерело їх отримання (у тому числі гіперпосилання на веб-сторінку відкритих даних розпорядника інформації).

ПНВТСРЧТПТСБНД
    Опитування

    Нажаль зараз немає активних опитувань

    Тут ви можете подивитися результати минулих опитувань