КАРТКА ДОКУМЕНТА

Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта – рішення Чорноморської міської ради Одеської області "Про затвердження Положення та ставок єдиного податку на території Чорноморської міської ради"

Тип документу

Звіти про перiодичне відстеження результативності регуляторних актів

Ідентифікаційний номер

4A095913-3A6D-4A12-A959-52E07EACA152

Номер рішення

-

Версія

1

Мова інформації

Українська

Формат набору данних

doc

Формат стиснення

Розпорядник інформації

Фінансове управління

Відповідальна особа

Яковенко О.М.

Email відповідальної особи

Зміст документу

Ключовi слова: Фінанси ,  Податки .

Перше оприлюднення

06.11.2019

15:07

Останні зміни

06.11.2019

15:10

Дата прийняття

29.10.2019

Частота оновлення

У разі змін протягом 5 робочих днів

1.

Вид та назва регуляторного акта

Рішення Чорноморської міської ради Одеської області «Про затвердження Положення та ставок єдиного податку на території Чорноморської міської ради"

2.

Дата та номер рішення

30.12.2011р. № 135-VI "Про затвердження Положення та ставок єдиного податку на території Чорноморської міської ради".

(набрало чинності з 01 січня 2012 року)

3.

Внесені зміни

10.07.2015р. рішенням Чорноморської міської ради Одеської області № 636-VI (Положення про єдиний податок на території Чорноморської міської ради викладене в новій редакції).

06.01.2016р. рішенням Чорноморської міської ради Одеської області № 23-VII (приведено у відповідність до Закону України від 24.12.2015р. № 909-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році", ставки для 1 та 2 груп не змінювались).

27.01.2017р. рішенням Чорноморської міської ради Одеської області №178-VII було внесено зміни та доповнення до Положення про єдиний податок на території Чорноморської міської ради, затвердженого рішенням Чорноморської міської ради Одеської області від 10.07.2015р.                    № 636-VII.

4.

Назва виконавця заходів з періодичного відстеження результативності

Фінансове управління Чорноморської міської ради Одеської області

5.

Цілі прийняття акта

- виконання вимог Податкового кодексу України від 02.12.2010р. № 2755-VI                                   (зі змінами та доповненнями);

- виконання вимог рішення Чорноморської міської ради Одеської області від 05.01.2015р. № 573-VI "Про встановлення місцевих податків і зборів на території Чорноморської міської ради";

- збільшення доходної частини міського бюджету міста Чорноморська від надходжень єдиного податку;

- покращення адміністрування єдиного податку, запобігання виникнення непорозумінь та сприяння поліпшенню партнерських відносин з платниками податків;

-стимулювання розвитку малого підприємництва.

 

6.

 

Строк виконання заходів з відстеження регуляторного акта

 

Періодичне відстеження  результативності  регуляторного  акта  здійснюються  раз  на  кожні  три  роки починаючи з дня закінчення
заходів з повторного відстеження результативності  цього  акта,  у тому  числі                     і в разі,  коли дію регуляторного акта,  прийнятого на визначений  строк,  було   продовжено   після   закінчення   цього визначеного строку.

7.

Тип відстеження регуляторного акта

Здійснюється періодичне відстеження результативності регуляторного акта.

8.

Методи одержання результатів відстеження

ППеріодичне відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта здійснюється шляхом аналізу пропозицій та зауважень, що надійшли за цей період, оперативної інформації від Чорноморського управління ГУ ДПС Одеській області звітів про виконання місцевого бюджету УДКСУ                               в м. Чорноморську Одеської області, зворотнього зв’язку із суб’єктами господарювання та населенням в телефонному режимі, а також через офіційний веб-портал Чорноморської міської ради, отримання зауважень та пропозицій від Державної регуляторної служби України.

9.

Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних

Рішення підготовлено у відповідності до вимог Податкового кодексу України (зі змінами та доповненнями) за погодженням                                      з Чорноморським управлінням ГУ ДПС                             в Одеській області, Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Письмові та усні звернення за період відстеження відсутні.

Регуляторний акт є актуальним та відповідає нормам чинного законодавства.

10.

Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Показники результативності прийняття даного рішення обумовлюються обсягом надходжень єдиного податку до міського бюджету міста Чорноморська (звіти про виконання доходної частини бюджету міста Чорноморська за період 2016-2019рр. (станом на 01.10.2019р.)                            та кількості суб`єктів господарювання, які застосовуватимуть спрощену систему оподаткування, обліку та звітності (за даними Чорноморського управління ГУ ДПС в Одеській області).

 

11.

 

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

 

 

 

Надходження єдиного податку за 2016-2019рр. (станом на 01.10.2019р.)

                                                                                                                        Тис.грн.

 

період

Єдиний податок з фізичних осіб

(18050400)

Єдиний податок з юридичних осіб

(18050300)

РАЗОМ

2016 рік

19 506,3

8 122,9

27 629,2

Темп росту 2016/2015

165,0 %

119,0 %

148,1 %

2017 рік

30 168,9

9 680,3

39 849,2

Темп росту 2017/2016

154,6 %

119,2 %

144,2 %

2018 рік

36 997,1

9 566,6

46 563,7

Темп росту 2018/2017

122,6 %

98,8 %

116,8 %

2019 рік (січень - вересень)

31 336,2

8 169,9

39 506,1

Темп росту 2019/2018 (січень-вересень)

117,1 %

119,8 %

117,6 %

 

 

        Моніторинг надходжень єдиного податку до бюджету свідчить про позитивну динаміку, щорічне збільшення надходжень. За підсумками 2019 року, за попередніми розрахунками, очікуються надходження єдиного податку в обсязі 53,4 млн.грн.,                          що на 6,8 млн.грн., або на 14,7 % більше надходжень 2018 року.

 

Кількість суб`єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), які обрали спрощену систему оподаткування.

період

Кількість платників єдиного податку

Питома вага платників єдиного податку в загальній кількості суб`єктів господарювання

Юридичних осіб

Фізичних осіб - підприємців

РАЗОМ

Юридичних осіб

Фізичних осіб

РАЗОМ

Станом на 01.01.2016р.

473

2 137

2 610

18,1%

49,2%

38%

Станом на 01.01.2017р.

255

2 610

2 865

9,6%

60,6%

41%

Станом на 01.01.2018р.

220

3 080

3 300

8%

73,1%

47%

Станом на 01.01.2019р.

240

3 238

3 478

8,5%

73,7%

48%

Станом на 01.10.2019р.

216

3 078

3 294

7,5%

69,6%

45%

 

       Моніторинг кількості суб`єктів господарювання, які у своїй діяльності застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, свідчить про щорічне коливання кількості платників єдиного податку, що в результаті збільшує питому вагу таких платників у загальній кількості суб`єктів господарювання, зареєстрованих на території Чорноморської міської ради Одеської області.

      Єдиний податок надходить до загального фонду міського бюджету.

      За рахунок надходжень єдиного податку вдалось збільшити фінансовий ресурс бюджету розвитку шляхом передачі коштів із загального фонду та забезпечити фінансування соціально - важливих об`єктів та робіт, а саме:

- реконструкцію території гімназії №1 з будівництвом учбово-виховного комплексу початкової школи та гімназії на 660 учнів по вул. Шевченка,8 у м. Чорноморськ;

- будівництво об'єкту "Мостовий перехід через Сухий Ліман з підходами                                                  в с. Малодолинське на автомобільній дорозі Одеса-Чорноморськ".

 

"29" жовтня 2019 року

Начальник фінансового управління                                        О.М. Яковенко

Відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації” публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Відкриті дані дозволені для їх подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, зокрема в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту відкриті дані з обов’язковим посиланням на джерело їх отримання. Умовою будь-якого подальшого використання відкритих даних є обов’язкове посилання на джерело їх отримання (у тому числі гіперпосилання на веб-сторінку відкритих даних розпорядника інформації).

ПНВТСРЧТПТСБНД
    Опитування

    Нажаль зараз немає активних опитувань

    Тут ви можете подивитися результати минулих опитувань