Підсумки роботи у І півріччі 2017 року Чорноморського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеській області

borg.jpg

Протягом 1 півріччя 2017 року доходи Чорноморського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеській області (далі - управління) становили 257878,48 тис. грн, що на 102,25 тис. грн більше аналогічного періоду 2016 року.

Забезпечено своєчасну та в повному обсязі виплату пенсій. Загальні видатки управління становили 377817,98 тис. грн, з яких на пенсійні виплати спрямовано 373006,89 тис. грн, на сплату поштового збору – 1621 тис. грн та  адміністративні виплати – 3187,07 тис. грн.

Видатки на пенсійні виплати порівняно з 1 півріччям 2016 року збільшились на 163482,91 тис. грн. 

Через банківські установи пенсію отримали 23,05 тис. осіб, що становить 65,23 % в загальній чисельності пенсіонерів та на 0,4 тис. більше ніж у відповідному періоді минулого року.

З початку року призначено пенсії 625 громадянам, що на 83 менше порівняно з першим півріччям попереднього року. Проведено 2,5 тисяч індивідуальних перерахунків. Середня кількість днів, протягом яких опрацьовуються пенсійні справи, становить 4,4 дня.

В підсистемі «Підсистема призначення та виплата пенсій на базі електронної пенсійної справи Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України» створено 392 електронних пенсійних справи з відсканованими документами.

Відповідно до Закону України “Про Державний бюджет України на 2017 рік” з 01.05.2017 проведено масовий перерахунок пенсій по 28,03 тис. пенсійних справ на загальну суму понад 1,32 млн. грн. Середній розмір підвищення склав 47,02 грн.

З 01.03.2017 відповідно до постанови КМУ від 09.08.2005 №713 “Про внесення зміни до пункту 7 Порядку призначення і виплати пенсій за вислугу років працівникам льотно-випробного складу цивільної авіації“ перераховано 10 пенсійних справ на загальну суму 7,7 тис. грн. Середній розмір підвищення склав 770,90 грн.

В результаті проведених перерахунків, середній розмір пенсії збільшився з 1755,00 грн станом на липень 2016 року до 1889,74 грн станом на липень 2017 року.

Забезпечено своєчасну виплату пенсій 657 внутрішньо переміщеним особам. З початку року на виплати зазначеним громадянам спрямовано 11,68 млн. грн. Прийнято 90 заяв від тимчасово переміщених осіб на виготовлення платіжних карток, які є одночасно пенсійними посвідченнями. Видано 86 пенсійних посвідчень.

По 4 пенсійним справам проведено верифікацію (перевірку) достовірності персональних даних отримувачів пенсійних виплат. Порушень законодавства не встановлено.

Прийом та обслуговування громадян в управлінні здійснюється за принципом “єдиного вікна”, що дало змогу прийняти та надати послуги 21,4 тис. осіб. Запроваджено обслуговування громадян незалежно від місця їх реєстрації.

Протягом І півріччя від платників отримано 252058,68 тис. грн частки від єдиного соціального внеску.

Надійшло 1281,8 тис. грн власних коштів або 99% планового показника та 4538 тис. грн від сплати збору з  окремих видів господарських операцій або 280,5 % до плану. 

На 01 липня 2017 року заборгованість з платежів до Фонду, призначених для пенсійних та інших соціальних виплат, складає 2774,2 тис. грн (в т. ч. заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску – 1256,3 тис. грн), що на 24,5 тис. грн менше у порівнянні з початком року.

У загальній сумі заборгованості по платежах, які адмініструє Пенсійний фонд, платникам, що перебувають у процедурах банкрутства та у яких відсутні активи для її погашення, належить 59,8 % боргу, 30,2 % - обліковується за економічно - активними підприємствами.

За І півріччя поточного року заборгованість економічно - активних платників, яка існувала на початок року, збільшилась на 48,9 тис. грн. або на 32,2 %.

На користь управління від заходів примусового стягнення надійшло 41 тис. грн, що становить 2,4 % від суми, що підлягала стягненню (без урахування зупинених проваджень).

Органами Фонду проведено 216 ознайомлень з матеріалами виконавчих проваджень (40 % від кількості документів, які підлягали ознайомленню), подано 1 скаргу на дії (бездіяльність) державних виконавців.

За січень - травень поточного року загальна кількість застрахованих осіб зросла на 1,2 тис. Заробітну плату менше мінімальної отримують 1,2 тис. найманих працівників або 2,6% їх загальної чисельності, що на 750 осіб або 39,5% менше ніж на початок 2017 року. Разом з тим, спостерігається збільшення кількості найманих працівників, які виконували роботи за договорами цивільно-правового характеру (на 102 особи або 5,73%) та кількості застрахованих осіб з ознакою неповний робочий день (на 129 осіб або на 17,8%).

Забезпечено контроль за повнотою та достовірністю формування реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Відповідно до завдань, визначених  Стратегією модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 року № 672-р, забезпечується постійне наповнення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування з метою удосконалення механізмів реалізації соціальних прав застрахованих осіб.

З  початку  року  реєстр  застрахованих  осіб  поповнився  даними на 45,3 тис. застрахованих осіб, за яких звітували близько 2,7 тис. страхувальників, а також даними на 6,1 тис. фізичних осіб-підприємців, які звітували за себе, та даними про 35,5 тис. пенсіонерів.

Постійно проводиться робота зі страхувальниками та органами Державної фіскальної служби щодо виправлення звітів, які мають статус «Помилка завантаження». У звітному періоді виявлено 25 помилкових звітів страхувальників, з яких 22 звіти або 88 % виправлено. Залишаються не виправленими 3 звіти: за лютий – 1, за травень – 2.

Продовжується робота по залученню громадян до користування   дистанційними послугами. На 1 липня 2017 року надано доступ для отримання послуг в електронному вигляді на веб-порталі Фонду 1054 фізичним та юридичним особам. За І півріччя 2017 року зареєстровано 371 користувача веб-порталу, що в 2,5 рази перевищує показник за аналогічний період 2016 року. За І півріччя 2017 року до управління з різних питань звернулось 667 громадян, що на 2,3 % менше ніж за відповідний період минулого року.  За звітний період надійшло 63 письмових звернення, що на 58,7 % менше ніж у І півріччі 2016 року.

Питання, з якими звертаються громадяни - це установлення можливості виходу на пенсію, збільшення її розміру та перерахунку згідно чинного законодавства, виплат за рішенням судів.

В ході особистого прийому, який проводився відповідно до затверджених графіків, в управлінні прийнято 481 громадянин. На виїзних прийомах отримали вичерпні роз’яснення з порушених питань 58 громадян, що на 27,59 % менше відповідного періоду минулого року.

Управлінням Фонду ведеться системна роз'яснювальна робота. Інформація, необхідна для громадян з усіх питань пенсійного забезпечення,  розміщена на стендах управління, а також ведеться розсилка електронних інформаційних листів на підприємства та в організації.

З метою моніторингу громадської думки щодо оцінки роботи управління проведено анкетування 80 пенсіонерів і 87 застрахованих осіб.

Протягом І півріччя прочитано 2 лекції для безробітних (28 осіб), проведено 2 Дні Пенсійного фонду (22 особи), 3 зустрічі з учнівською молоддю та студентами (55 осіб), проведено 10 занять в «Школі майбутнього пенсіонера», які відвідали 54 особи. Організовано 2 флешмоби. Розповсюджено 1492 буклетів, листівок, брошур.

З початку року управлінням проведено 187 всіх видів перевірок, з них 132 зустрічні перевірки документів для призначення пенсій, за результатами яких попереджено 21 порушення; 37 позапланових перевірок страхувальників, за результатами яких  накладено 4 адміністративні штрафи на суму 1,3 тис. грн; 18 перевірок цільового використання коштів, за результатами яких порушень не виявлено.

Штатна чисельність працівників управління  на 01.07.2017 становить 67 одиниць, фактична чисельність – 62. Укомплектованість кадрами складає – 93,1%.

З початку року  призначено 15 осіб, з них на посади державної служби – 15, звільнено – 8, з них державних службовців - 8. Загальна плинність кадрів на 01.07.2016 склала 12,9 %. На 01.07.2017 налічується 5 вакансій, з них тимчасових – 1.

ПНВТСРЧТПТСБНД
    Опитування

    Які сфери діяльності міської влади, на вашу думку, недостатньо висвітлені на сайті?

    Інші опитування