Підсумки роботи Управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеської області за 9 місяців 2018 року

підсумки.jpg

Управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеської області повідомляє про результати проведеної роботи в сфері соціального захисту мешканців Чорноморської територіальної громади за 9-ть місяців 2018 року:

  1. Протягом січня – вересня 2018 року за призначенням субсидій за оновленим порядком звернулася 4836 сімей. Станом на 1 жовтня 2018 року субсидію отримує 3271 сім’я  на загальну суму 18354,2 тис.грн. Середньомісячний розмір субсидії на 1 сім’ю складає 759 грн.
  2. За призначенням соціальної допомоги звернулося 3216 осіб. 680 громадян отримали довідки про взяття на облік, як внутрішньо переміщені особи. Станом на 1 липня 2018 року  в управлінні на обліку перебуває:
  • одержувачів різних видів державної соціальної допомоги – 3381 сім’я, якій виплачено допомогу в загальній сумі 51513,3 тис.грн. за рахунок коштів державного бюджету;
  • одержувачів щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житло-комунальних послуг - 388 сімей, загальна сума виплати склала 4943,3 тис.грн.
  1. Складено 1786 актів обстеження життєвих умов малозабезпечених сімей. Проведено 4313 перевірок достовірності інформації про доходи та майновий стан одержувачів різних видів допомоги та субсидій. З них виявлено 66 випадків подання недостовірної або неповної інформації. Сума коштів, повернутих державі склала 237,0 тис.грн. Проведено 30 засідань міської комісії з питань призначення житлових субсидій, допомог сім`ям з дітьми, пільг у виняткових випадках, допомоги ВПО, на яких розглянуто 2160 зверненнь громадян з цих питань. Проведено перевірку 1611 пенсійних справ щодо правильності призначення, виплати і перерахунку пенсій, допомоги на поховання та сум недоотриманої пенсії.
  2. На обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків знаходяться 16702 особи. З них отримують пільги на житлово-комунальні послуги 8782 особи, в тому числі: ветерани війни  - 1428 осіб, діти війни – 5066 осіб, громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 282 особи, ветерани військової служби – 496 осіб, військовослужбовці  - 86 осіб, сільські медики та педагоги – 48 осіб, багатодітні сім’ї – 1373 особи. Впродовж року  проведена перевірка реєстрів щодо надання ліків за рецептами лікарів - це 1291 рецепт для ветеранів війни, інвалідів 1 групи  та 744 осіб, що мають право на безплатне зубопротезування за рахунок коштів міського бюджету.

Кількість підприємств, яким щомісячно відшкодовуються суми пільг - 60 (комунальні підприємства – 5, ОСББ – 52, підприємства зв’язку – 3). Загальна сума відшкодувань за 9-ть місяців склала 29805,0 тис.грн.

  1. Громадянам – 158 осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС виплачена грошова компенсація на продукти харчування на суму 419,2 тис.грн. Оплату додаткової відпустки отримали 9 осіб на суму 40,7 тис. грн. Виплачена допомога на оздоровлення 161 особі на 16,3 тис.грн.
  2. Санаторно-курортними путівками за рахунок коштів державного бюджету забезпечено 9 ветеранів війни, 17 осіб з інвалідністю загального захворювання, 4 учасника бойових дій в АТО. Направлено до будинку інтернату 3 особи.
  3. Прийнято документів для проходження професійної реабілітації у 2 учасників АТО.
  4. Виплата компенсації на транспортне обслуговування для  осіб з інвалідністю оформлена на 37 чол. на загальну суму 14,6 тис.грн., на бензин – 36 чол. на суму 5,7 тис.грн.    
  5. Інформація щодо технічних засобів реабілітації внесена в централізований банк даних осіб з інвалідністю та підписані  договори: на протезно-ортопедичні вироби для 10 осіб на суму 511,6 тис.грн., на протезування молочної залози – 3 ос. на суму 35,3 тис.грн., на ортопедичне взуття – 1 ос. на суму 84,9 тис.грн., на засоби пересування – 4 ос. на суму 83,0 тис.грн., на засоби реабілітації  - 1 ос. на суму 9,4 тис.грн. Фінансування відбувається при надходженні коштів з державного бюджету.  
  6. За технічними засобами реабілітації звернулося 156 осіб. Інформація внесена до централізованого банку інвалідів і видано направлення на підприємства.  6 особам надано в прокат  технічні засоби реабілітації. 51 особа отримала технічні засоби реабілітації.
  7. На виконання  міської цільової Програми соціального захисту та соціальної підтримки ветеранів, інвалідів, одиноких пенсіонерів, малозабезпечених верств населення, молоді,сімей з дітьми, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, Чорноморської територіальної громади на 2016-2020 роки за рахунок коштів міського бюджету щомісяця здійснюється фінансування:
  • адресної допомоги інвалідам бойових дій в Афганістані – 47 чол., інвалідам війни АТО – 17 чол., сім’ям загиблих в АТО в розмірі 1000 грн. на загальну суму 382,2 тис.грн,  сім’ям загиблих в Афганістані та інших країн – 10 сімей в розмірі 1000,00 грн. на загальну суму 90,0 тис.грн. Разової матеріальної допомоги до Дня виводу військ із Афганістану виплачено 264 чол. по  500 грн. на суму 132,5 тис.грн.;
  • щомісячної допомоги на дітей сім’ям учасників АТО – 3 сім’ї, допомоги на неповнолітню дитину сім’ї загиблого в АТО – 1 сім’я на загальну суму 10,5 тис.грн.;
  • 1 особі, якій виповнилося 100 років і більше виплачується щомісячно  по 300 грн., 150 особам, яким виповнилося 90-то років виплачено по 200 грн. разово на суму 34,9 тис.грн.;
  • одноразової матеріальної допомоги почесним громадянам міста – 37 осіб, громадянам, які постраждали від аварії на ЧАЕС – 165 осіб на загальну суму 162,9 тис.грн.;
  • проведено поховання  інвалідів війни та учасників бойових дій – 18 осіб на суму 64,0 тис.грн.;
  • допомоги реабілітованим громадянам – 20 осіб на суму 29,5 тис.грн.;
  • адресних доплат до пенсії – 4182 громадянина на суму 3476,9 тис. грн.;
  • адресної допомоги працівникам медичної праці 275 чол. на суму 240,9 тис. грн.;
  • додаткових соціальних гарантій на оплату послуг з водопостачання та водовідведення – 324,7 тис.грн. , оплата різниці в тарифах з утримання будинків та прибудинкових територій на загальну суму 1562,2 тис.грн., з послуг теплопостачання – 379,0 тис.грн. отримала 3143 сім’я.  Середній розмір виплати склав 721 грн. на сім’ю;
  • допомоги особам, які опинилися в скрутному становищі – 705 чоловік на суму 1499,2 тис.грн. Середній розмір допомоги склав 2127 грн.;
  • виплачено одноразової матеріальної допомоги 19 сім’ям, що опинились в надзвичайних стихійних обставинах (в т.ч. зсунення ґрунту)  на суму 430,0 тис.грн.;
  • проведено фінансування безплатних маршрутів для пільгової категорії громадян, а саме: маршрут № 3 «Міський соціальний», «Міський соціальний» Бугово – с.Бурлача Балка, Чорноморськ – СТ «Ветеран», Чорноморськ – СТ «Прибой» на загальну суму – 725,6 тис.грн.;   
  • інші виплати (поховання почесних громадян та безробітних громадян, організація благодійних обідів для малозабезпечених громадян, забезпечення продуктовими наборами одиноких громадян, надання послуг міської бані) отримали 3649 осіб на суму 719,2 тис.грн.;
  • протягом року компенсацію за надання соціальних послуг особам, що потребують сторонньої допомоги отримали 205 осіб на суму 368,1 тис.грн.;
  • проведено компенсацію пільг  на отримання послуг зв’язку, проїзд залізничним транспортом окремих категорій громадян на суму 624,4 тис.грн. для 1022 осіб;
  • надано пільг на оплату житлово – комунальних послуг почесним громадянам м.Чорноморська та інвалідам по зору на суму 618,9 тис.грн. для 88 осіб;
  • вшанування ветеранів війни – 59 осіб , забезпечення газовими плитами та газовими колонками – 7 осіб, слуховими апаратами – 6 осіб на загальну суму 103,6 тис.грн.

Загальна сума фінансування по міській цільовій Програмі соціального  захисту 9-ть місяців 2018 року склала 11714,1 тис.грн. та охопила близько 13200 жителів міста з числа пільгових категорій та малозабезпечених сімей.

  1. Відділом з питань праці та соціально-трудових відносин проведено 77 перевірок підприємств міста та фізичних осіб-підприємців щодо дотримання законодавства про працю та оплату праці. За результатами перевірок складено 39 довідок, до яких внесено 105 порушень з питань встановлення посадових окладів працівникам з урахуванням міжпосадових (міжкваліфікаційних) співвідношень в оплаті праці, нарахування індексації на грошові доходи працівників та компенсації втрати частини заробітної плати, надання працівникам щорічної основної та додаткових відпусток, дотримання норм законодавства при звільненні працівників з підприємства, своєчасності виплати остаточного розрахунку, порушення строків виплати заробітної плати, відсутність на підприємстві колективних договорів та ін.

З початку року спеціалістами відділу легалізовано заробітної плати на суму 48,7  тис.грн. та податку з доходів фізичних  осіб – 8,7 тис. грн.

Складено 38 довідок щодо перевірки дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці. В ході перевірок виявлено, що нарахування заробітної плати працівникам проводилось із розрахунку посадового окладу, який встановлено не нижче гарантованого законодавством мінімального рівня і фактично відпрацьованого часу, що відповідає вимогам ст. 3 Закону України “Про оплату праці”.

Також, проведено  11  перевірок на підприємствах різних форм власності та у фізичних осіб-підприємців з питань дотримання законодавства в сфері охорони праці та проведення атестації робочих місць.  За результатами перевірок складено 11 довідок, яким рекомендовано надавати пільги та компенсації за умовами атестації робочих місць та дотримання законодавства з питань охорони праці.  Проведена атестація 35 робочих міст, підлягає атестації 1 робоче місто на одну підприємстві.  Складено 4 розпорядження, до яких внесено 2 порушення  щодо проходження керівниками навчання з питань охорони праці та 16 порушень з інших питань охорони праці і встановлено контроль за їх усуненням.

Протягом 9-ти місяців 2018 року відділом проведено повідомну реєстрацію 32 колективних договорів та доповнень до них.

Нагадуємо, що прийом громадян та консультації Управління соціальної політики  здійснює  понеділок – четвер  з 8-00 до 12-00 та  з 13-00 до 17-00:

  • з питань надання субсидій, допомоги сім’ям з дітьми, здійснюється в Єдиній приймальні (кабінет 1) та за телефоном 2-56-31;
  • з питань надання пільг (кабінет 11, 14) та  за телефоном 2-56-46;
  • з питань  праці  та  соціально - трудових  відносин   (кабінет 28,30) та за телефоном 2-56-16; за адресою: м. Чорноморськ, вул. Хантадзе 8-а.
ПНВТСРЧТПТСБНД
    Опитування

    Нажаль зараз немає активних опитувань

    Тут ви можете подивитися результати минулих опитувань