Підсумки роботи Управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеської області за 1 півріччя 2020 року

dopomoga.jpg

Управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеської області повідомляє про результати проведеної роботи в сфері соціального захисту мешканців Чорноморської територіальної громади за 1 півріччя 2020 року:

  1. Протягом 1 півріччя 2020 року за призначенням субсидій вернулося 136 сімей.

Станом на 1 липня 2020 року субсидію отримує 2533 сім’ї  на загальну суму 10665 тис.грн. Середньомісячний розмір субсидії на 1 сім’ю складає 703 грн.

  1. За призначенням соціальної допомоги звернулося 1156 осіб. 159 громадян

отримали довідки про взяття на облік, як внутрішньо переміщені особи. Станом на 1 липня 2020 року  в управлінні на обліку перебуває:

  • одержувачів різних видів державної соціальної допомоги – 3944 сім’ї, яким виплачено допомогу в загальній сумі 39308,3 тис.грн. за рахунок коштів державного бюджету;
  • одержувачів щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житло-комунальних послуг - 408 сімей, загальна сума виплати склала 3432,8 тис.грн.
  • У  травні 2020 року на період карантину впроваджено новий вид допомоги на дітей віком до 10 років фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку. Так станом на 01.07.2020 року дану допомогу отримують 107 осіб-підприємців.
  1. Складено 466 актів обстеження життєвих умов малозабезпечених сімей.

Проведено 5094 перевірки достовірності інформації про доходи та майновий стан одержувачів різних видів допомоги та субсидій. З них виявлено 45 випадків подання недостовірної або неповної інформації. Сума коштів, повернутих державі склала 76,5 тис.грн. Проведено 12 засідань міської комісії з питань призначення житлових субсидій, допомог сім`ям з дітьми, пільг у виняткових випадках, допомоги ВПО, на яких розглянуто 266 звернення громадян з цих питань. Проведено перевірку 317 пенсійних справ щодо правильності призначення, виплати і перерахунку пенсій, допомоги на поховання та сум недоотриманої пенсії.

  1. На обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків

знаходяться 15714 осіб. З них отримують пільги на житлово-комунальні послуги 7819 осіб, в тому числі: ветерани війни  - 1272 особи, діти війни – 4333 особи, громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 279 осіб, ветерани військової служби – 481 особа, військовослужбовці  - 80 осіб, сільські медики та педагоги – 41 особа, багатодітні сім’ї – 1333 особи. Загальна сума відшкодувань за 1 півріччя склала 7627,1У зв’язку з введенням в дію постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. N 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зупинено оздоровлення пільгових категорій громадян до закінчення карантину тис.грн.

  1. Громадянам – 147 особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС виплачена

грошова компенсація на продукти харчування на суму 274,2 тис.грн. Виплачена допомога на оздоровлення 151 особі на 15,5 тис.грн.

  1. Санаторно-курортними путівками за рахунок коштів державного бюджету

забезпечено 5 ветеранів війни, 3 особи з інвалідністю загального захворювання та 1 особу з інвалідністю внаслідок військових дій на Сході України.

У зв’язку з введенням в дію постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. N 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зупинено оздоровлення пільгових категорій громадян до закінчення карантину.

  1. Виплата компенсації на транспортне обслуговування для  осіб з інвалідністю

оформлена на 21 чол. на загальну суму 3,9 тис.грн., на бензин – 38 чол. на суму 9,3 тис.грн.

  1. За технічними засобами реабілітації звернулося 73 особи. Інформація внесена до

централізованого банку осіб з інвалідністю і видано направлення на підприємства. Укладено та оплачено договорів на придбання: протезно-ортопедичних виробів  для 10 осіб на суму 301,8 тис.грн., протезування молочної залози – 7 ос. на суму 34,0  тис.грн., засоби пересування – 12 ос. на суму 236,5 тис.грн., ортопедичне взуття – 6 ос. на 55,7 тис.грн., засоби реабілітації – 6 ос. на суму 12,0 тис.грн., ремонт протезно – ортопедичних виробів для 2 ос. на 45,7 тис.грн. Фінансування відбувається при надходженні коштів з державного бюджету.

  1. За рахунок обласного бюджету матеріальну допомогу особам з  інвалідністю та

непрацюючим малозабезпеченим особам виплачено 14,7 тис.грн. 18 особам.

  1. На виконання  міської цільової Програми соціального  захисту   та  соціальної  

підтримки ветеранів, інвалідів, одиноких пенсіонерів, малозабезпечених верств   населення, молоді,сімей з дітьми, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, Чорноморської територіальної    громади    на  2016-2020   роки за рахунок коштів міського бюджету щомісяця здійснюється фінансування:

  • адресної допомоги особам з інвалідністю внаслідок війни в Афганістані – 56 чол., особам з інвалідністю внаслідок війни учасникам АТО – 23 чол., 4 сім’ям загиблих в АТО в розмірі 2500 грн.,  9 сім’ям загиблих в Афганістані та інших країн в розмірі 2500,00 грн., щомісячна матеріальна допомога на неповнолітню дитину воїна загиблого в АТО – 2 дит. Загальна сума виплат склала 1394,1 тис.грн.;
  • передплата періодичних друкованих видань – 838 ос. – 80,4 тис.грн.;
  • разової матеріальної допомоги до Дня виводу військ із Афганістану виплачено 278 чол. на суму 139,0 тис.грн.;
  • 79 особам, яким виповнилося 90-то років виплачено по 200 грн. разово на суму 15,9  тис.грн.;
  • одноразової матеріальної допомоги почесним громадянам міста – 3 особам на загальну суму 42,5 тис.грн. та до Дня міста 36 ос. на суму 75,9 тис.грн.;
  • проведено поховання  осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій – 8 осіб на суму 32,0 тис.грн.;
  • допомоги реабілітованим громадянам – 20 осіб на суму 19,8 тис.грн.;
  • адресних доплат до пенсії – 3347 громадянам на суму 4429,1 тис. грн.;
  • адресної допомоги працівникам медичної праці 291 чол. на суму 189,2 тис. грн.;
  • оплата різниці в тарифах з утримання будинків та прибудинкових територій на загальну суму 390,7 тис.грн., з послуг теплопостачання – 1609,3 тис.грн., з послуг водопостачання та водовідведення – 558,4 тис.грн. отримало 4433 сім’ї.;
  • допомоги особам, на лікування та тим, що опинились в надзвичайних стихійних обставинах (в т.ч. пожежа) отримали 452 сім’ї  на суму 2229,9 тис.грн. Середній розмір допомоги склав 4933 грн.;
  • виплачено одноразової матеріальної допомоги 3 сім’ям на погашення заборгованості за житлово – комунальні послуги  - 23,0 тис.грн.;
  • надано одноразової матеріальної допомоги на встановлення приладів розподільного (індивідукального) обліку холодної води – 3 ос. на 4,5 тис.грн.;
  • проведено фінансування безплатних маршрутів для пільгової категорії громадян, а саме: маршрут № 3 «Міський соціальний», «Міський соціальний» Бугово – с.Бурлача Балка, Чорноморськ – СТ «Ветеран», Чорноморськ – СТ «Прибой» на загальну суму – 197,7 тис.грн.;   
  • вшанування ветеранів війни з нагоди 9 Травня – 22 ос. на суму 111,1 тис.грн.;
  • надання одноразової допомоги громадянам, які постраждали від аварії на ЧАЕС – 156 ос. – 61,3 тис.грн.;
  • інші виплати (поховання почесних громадян та безробітних громадян, організація благодійних обідів для малозабезпечених громадян, забезпечення продуктовими наборами одиноких громадян, надання послуг міської бані) отримали 1839 осіб на суму 290,3 тис.грн.;
  • протягом року компенсацію за надання соціальних послуг особам, що потребують сторонньої допомоги отримали 223 особам на суму 311,4 тис.грн.;
  • проведено компенсацію пільг  на отримання послуг зв’язку, проїзд залізничним транспортом окремих категорій громадян на суму 103,6 тис.грн. для 1613 осіб;
  • надано пільг на оплату житлово – комунальних послуг почесним громадянам м.Чорноморська та інвалідам по зору на суму 483,8 тис.грн. для 97 осіб;

Загальна сума фінансування по міській цільовій Програмі соціального  захисту 6-ть місяців 2020 року склала 12822,1 тис.грн. та охопила близько 9436 жителів міста з числа пільгових категорій та малозабезпечених сімей.

  1. Відділом з питань праці та соціально-трудових відносин проведено   8 перевірок

підприємств міста та фізичних осіб-підприємців щодо дотримання законодавства про працю та оплату праці. За результатами перевірок складено 4 довідки, до яких внесено 18 порушень з питань встановлення посадових окладів працівникам з урахуванням міжпосадових (міжкваліфікаційних) співвідношень в оплаті праці, нарахування індексації на грошові доходи працівників та компенсації втрати частини заробітної плати, надання працівникам щорічної основної та додаткових відпусток, дотримання норм законодавства при звільненні працівників з підприємства, своєчасності виплати остаточного розрахунку, порушення строків виплати заробітної плати, відсутність на підприємстві колективних договорів та ін.

З початку року спеціалістами відділу легалізовано заробітної плати на суму 43,8  тис.грн. та податку з доходів фізичних  осіб – 8,2 тис. грн.

Складено 4 довідки щодо перевірки дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці. В ході перевірок виявлено, що нарахування заробітної плати працівникам проводилось із розрахунку посадового окладу, який встановлено не нижче гарантованого законодавством мінімального рівня і фактично відпрацьованого часу, що відповідає вимогам ст. 3 Закону України “Про оплату праці”.

Також, проведено  6  перевірок на підприємствах різних форм власності та у фізичних осіб-підприємців з питань дотримання законодавства в сфері охорони праці, та проведення атестації робочих місць.  Складено 3 розпорядження, до яких внесено 7 рекомендацій щодо усунення порушень нормативних актів  з питань охорони праці.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. N 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зупинено перевірку підприємств та організацій до закінчення карантину.

Протягом першого півріччя 2020 року відділом проведено повідомну реєстрацію 11 колективних договорів та доповнень до них.

 

Нагадуємо, що прийом громадян та консультації Управління соціальної політики  здійснює  понеділок – четвер  з 8-00 до 12-00 та  з 13-00 до 17-00:

  • з питань надання субсидій, допомоги сім’ям з дітьми, здійснюється в Єдиній приймальні ( кабінет 1 ) та за телефоном 2-56-31;
  • з питань надання пільг (кабінет 11, 14) та  за телефоном 2-56-46;
  • з питань  праці  та  соціально - трудових  відносин   (кабінет 28,30) та за телефоном 2-56-16;

за адресою: м. Чорноморськ, вул. Хантадзе 8-а.

ПНВТСРЧТПТСБНД
    Опитування

    Нажаль зараз немає активних опитувань

    Тут ви можете подивитися результати минулих опитувань