Інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій

 

1. Замовник:

1.1. Найменування: Виконавчий комітет Іллічівської міської ради Одеської області.

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04057043.

1.3. Місцезнаходження: Одеська обл., м. Іллічівськ, вул. Леніна,33, 68003.

1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Виконавчий комітет Іллічівської міської ради Одеської області, код 04057043. 

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м. Іллічівська. 

3. Інформація про предмет закупівлі:

3.1. Найменування предмета закупівлі: бензин А-95 по талонам, код згідно ДК 016-2010  47.00.8 "Роздрібна торгівля автомобільним пальним та іншими новими товарами, н.в.і.у"

3.2. Кількість товарів або обсяг надання послуг: 15500 літрів.

3.3. Місце поставки товарів чи надання послуг: АЗС учасника – переможця в місті Іллічівську Одеської області (такими вважаються також АЗС, що розміщенні на автошляху М-27 Одеса-Іллічівськ); у Київській області на автошляху М-05 Київ-Одеса; у м. Києві (не менше двох АЗС).

3.4. Строк поставки товарів чи надання послуг: березень - грудень 2013 року. 

4. Інформування про процедуру запиту цінових пропозицій:

4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про процедуру запиту цінових пропозицій: www.tender.me.gov.ua.

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про процедуру запиту цінових пропозицій: www.ilyichevsk-rada.gov.ua.

4.3. Дата оприлюднення і номер запиту цінових пропозицій, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: «ВДЗ» № 12 (755)  від 11.02.2013р. оголошення № 045500.

4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт цінової пропозиції, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №080587, ВДЗ №18 (761) від 04.03.2013р. 

5. Результат проведення процедури запиту цінових пропозицій:

5.1. Дата акцепту цінової пропозиції: 27.02.2013 року.

5.2. Дата укладення договору про закупівлю: 13.03.2013р.

5.3. Процедура запиту цінових пропозицій відмінена або визнана такою, що не відбулася:

5.3.1. Дата прийняття рішення:  – .

5.3.2. Причини:  – .

6. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 169 725 грн. (сто шістдесят дев’ять тисяч сімсот двадцять п’ять гривень) 00 коп. з ПДВ. 

7. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): 10 (десять) грн. 95 коп. з ПДВ. 

8. Інформація про переможця процедури запиту цінових пропозицій:

8.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНССТИВІДОРІНГ».

8.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: ЄДРПОУ 35254006.

8.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи): 04050,  м. Київ, вул. Глибочицька,17.

8.4. Номер телефону, телефаксу: тел. 044-387-32-33, 044-498-51-72.

 

ПНВТСРЧТПТСБНД
    Опитування

    Нажаль зараз немає активних опитувань

    Тут ви можете подивитися результати минулих опитувань