Звіт про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій № __8_______ від ___16.02.2016_________

 

1. Замовник:

1.1. Найменування: Комунальне підприємство «Міське управління житлово-комунального господарства» Іллічівської міської ради

1.2. Код за ЄДРПОУ: 03363789.

1.3. Місцезнаходження: вул. Олександрійська, 2б, м.Іллічівськ, Одеська обл., 68002.

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса).:Голова комітету з конкурсних торгів, заступник начальника КП «МУЖКГ» Борисенко Оксана Іванівна, вул.Олександрійська, 2б, м.Іллічівськ, Одеська обл., 68002, тел./факс 04868 43457, oksana_sun@ukr.net.

2. Предмет закупівлі.

2.1. Найменування  код 20.16.53-90.00 - полімери акрилові, у первинних формах (крім поліметилметакрилату) (Пластик для розмітки доріг білий – 2000 кг, пластик для розмітки доріг червоний – 2000 кг.)

2.2. Кількість товарів, обсяг надання послуг. - Пластик для розмітки доріг білий – 2000 кг, пластик для розмітки доріг червоний – 2000 кг.

2.3. Місце поставки товарів, надання послуг  68001, Одеська область, м. Іллічівськ, вул. Перемоги, 3

2.4. Строк поставки товарів, надання послуг протягом 2016 року

3. Інформація про процедуру закупівлі.

3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про проведення процедури запиту цінових пропозицій www.ilyichevsk-rada.gov.ua.

3.2. Дата оприлюднення і номер запиту цінових пропозицій, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. №013810, ВДЗ №13(21.01.2016) від 21.01.2016

3.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт цінової пропозиції, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

3.4. Дата оприлюднення і номер інформації про результати процедури запиту цінових пропозицій, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. №042702, ВДЗ №31(16.02.2016) від 16.02.2016

4. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали цінові пропозиції.

4.1. Кількість учасників процедури закупівлі 0

4.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:

4.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

4.4. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи):

5. Інформація про цінові пропозиції.

5.1. Строк подання цінових пропозицій (дата і час). 11.02.2016, до 09.00

5.2. Дата розкриття цінових пропозицій (дата і час).

5.3. Кількість отриманих цінових пропозицій.0

5.4. Перелік відхилених цінових пропозицій, підстави їх

5.5. Ціна кожної цінової пропозиції:

5.6. Ціна акцептованої пропозиції, що відповідає вимогам замовника та має найнижчу ціну (з податком на додану вартість):

 

___________________
             (цифрами)

 

___________________.
             (словами)

5.7. Дата акцепту пропозиції.

6. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

6.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

7. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю.

8. Дата і підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю.

9. Відміна або визнання такою, що не відбулася, процедури запиту цінових пропозицій відмінені

9.1. Дата прийняття рішення 11.02.2016

9.2. Підстава торги відмінено, тому що подано для участі в торгах менше двох конкурсних пропозицій

10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон), із зазначенням відповідних підстав.

10.1. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону.

10.2. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника.

11. Інша інформація.

12. Склад комітету з конкурсних торгів:

Заступник  голови  комітету з конкурсних торгів,

головний інженер  КП «МУЖКГ»                                                               В.В. Шевченко

 

Член комітету з конкурсних торгів,

головний бухгалтер КП «МУЖКГ»                                                             О.В. Кочура

 

Член комітету з конкурсних торгів, ,

начальник юридичного відділу КП «МУЖКГ»                                         О.В. Вовкович

 

Член комітету з конкурсних торгів,;

начальник ПЕВ КП «МУЖКГ»                                                                              С.А. Кузик

 

Член комітету з конкурсних торгів,

економіст КП «МУЖКГ»                                                                            Л.С. Дєрюгіна

 

Голова  комітету з конкурсних торгів,

заступник начальника  КП «МУЖКГ»                                                      О.І. Борисенко

 

Секретар комітету з конкурсних торгів ,

інженер технагляду КП «МУЖКГ»                                                       О. М. Мельниченко

 

ПНВТСРЧТПТСБНД
    Опитування

    Нажаль зараз немає активних опитувань

    Тут ви можете подивитися результати минулих опитувань