КАРТКА ДОКУМЕНТА

Аналіз регуляторного впливу регуляторного акта – рішення Чорноморської міської ради «Про внесення змін у Положення про податок на майно (в частині плати за землю) на території Чорноморської міської ради Одеської області, яке затверджено рішенням Чорноморської міської ради від 10.07.2015 року № 639-VI»

Тип документу

Аналіз регуляторного впливу

Ідентифікаційний номер

BA6C7A1B-8C5A-4DDE-BCCD-F11CC0E3B3C7

Номер рішення

-

Версія

1

Мова інформації

Українська

Формат набору данних

Формат стиснення

Розпорядник інформації

Управління комунальної власності та земельних відносин

Відповідальна особа

Маляренко О.С.

Email відповідальної особи

Зміст документу

Ключовi слова: Податки .

Перше оприлюднення

26.10.2016

08:33

Останні зміни

26.10.2016

08:35

Дата прийняття

26.04.2016

Частота оновлення

Щоразу при оновленні

Даний аналіз регуляторного впливу, розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року і Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року №308, визначає правові і організаційні заходи реалізації проекту рішення Іллічівської міської ради «Про внесення змін у Положення про податок на майно (в частині плати за землю) на території Чорноморської міської ради Одеської області, яке затверджено рішенням Чорноморської міської ради від 10.07.2015 року № 639-VI».

1. Визначення та аналіз проблеми, яку було розв’язано шляхом державного регулювання господарських відносин.

Стаття 206 Земельного кодексу України визначає, що використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Стаття 274 Податкового кодексу України зі змінами внесеними Законом України від 28.12.2014 року № 71-VIII визначає, що ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більш 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки.

Чорноморська міська рада здійснила заходи щодо встановлення ставок податку за земельні ділянки в рамках діючого законодавства.

Єдиним шляхом прийняття Іллічівською міською радою рішення «Про внесення змін у Положення про податок на майно (в частині плати за землю) на території Чорноморської міської ради Одеської області, яке затверджено рішенням Чорноморської міської ради від 10.07.2015 року № 639-VI» є зняття проблеми надмірного податкового навантаження на власників земельних ділянок, на яких розташовані індивідуальні гаражі  та визначення оптимального рівня оподаткування, який би забезпечував стабільні та достатні надходження у місцевий бюджет.

2. Визначення цілей регулювання:

- врегулювання правовідносин між власником землі (Чорноморська міська рада) та суб’єктами земельних відносин;

- задоволення інтересів територіальної громади та з іншого боку, зменшення надмірного податкового навантаження на власників земельних ділянок, які не здійснюють комерційну діяльність та на яких розташовані індивідуальні гаражі, а саме встановлення ставки податку за зазначені земельні ділянки у розмірі 0,03 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного.

1. Залишити питання неврегульованим, тим самим не зняти високий рівень податкового тиску на власників земельних ділянок, на яких розташовані індивідуальні гаражі, які не здійснюють комерційну діяльність. Альтернатива неприйнятна, оскільки не допомагає вирішити проблему.

2. Прийняття нормативно-правового акту тобто встановлення ставки податку за земельні ділянки, на яких розташовані індивідуальні гаражі, у розмірі 0,03 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

Аналіз обраної альтернативи показує, що 1 спосіб не є прийнятним, так як він цілком не задовольняє інтереси  власників земельних ділянок, на яких розташовані індивідуальні гаражі.

За таких обставин, перевага була віддана другому способу, оскільки у цьому випадку досягнути вищезазначеної мети можливо у найбільш короткий термін з врахуванням особливостей роботи міської ради, її виконавчих органів, органів податкової інспекції, органу виконавчої влади з питань земельних відносин.

4. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

Основні напрямки реалізації удосконалення земельних відносин на території Іллічівської міської ради спрямовані на досягнення мети, цілей і завдань запропонованого регулювання та представляють комплекс заходів, спрямованих на впровадження на території Чорноморської міської ради механізму введення в дію ставки податку за земельні ділянки, на яких розташовані індивідуальні гаражі, у розмірі 0,03 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

Реалізація запропонованого регулювання буде здійснюватися шляхом впровадження наступних заходів:

- визначені органи, які сприятимуть введення в дію ставки податку за земельні ділянки, на яких розташовані індивідуальні гаражі, у розмірі 0,03 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.

Даний акт мотивує Чорноморську міську раду, як орган, якому діючим законодавством надані повноваження щодо розпорядження землями в межах населених пунктів на території Чорноморської міської ради (в межах міста Чорноморськ, с.Бурлача Балка, с.Малодолинське, сел. Олександрівка), та суб’єктів земельних відносин виконувати встановлені вимоги через такі умови, як:

- введення в дію ставки податку за земельні ділянки, на яких розташовані індивідуальні гаражі, у розмірі 0,03 відсотка від їх нормативної грошової оцінки. на території Чорноморської міської ради.

6. Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акта.

Регулювання впливає на кожну з трьох базових сфер: інтереси громадян у власності яких знаходяться земельні ділянки, на яких розташовані індивідуальні гаражі.

7. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта

Пропонується  встановити необмежений  строк дії запропонованого регуляторного акта, що співвідноситься з цілями його прийняття. Зміни до регуляторного акта вноситимуться в разі потреби або за результатами звіту про відстеження його результативності та у разі внесення змін до чинного законодавства.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

Показниками результативності запропонованого проекту рішення Чорноморської міської ради є зниження надмірного податкового навантаження на власників земельних ділянок, на яких  розташовані індивідуальні гаражі на території Чорноморської міської ради та визначення оптимального рівня оподаткування.

Протягом місяця з дня оприлюднення пропонуємо направляти свої пропозиції та зауваження за адресою: 68003 Одеська область, м. Чорноморськ, проспект Миру, 33, каб. 110.

 

Начальник управління комунальної власності

та земельних відносин                                                     О.С. Маляренко

Відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації” публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Відкриті дані дозволені для їх подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, зокрема в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту відкриті дані з обов’язковим посиланням на джерело їх отримання. Умовою будь-якого подальшого використання відкритих даних є обов’язкове посилання на джерело їх отримання (у тому числі гіперпосилання на веб-сторінку відкритих даних розпорядника інформації).

ПНВТСРЧТПТСБНД
    Опитування

    Нажаль зараз немає активних опитувань

    Тут ви можете подивитися результати минулих опитувань